Module Border Module Border
  شرح خبر 
1398/02/26

همایش تجلیل از روابط عمومی ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان آران و بیدگل


فرماندار شهرستان آران و بیدگل در همایش تجلیل از مسئولان روابط عمومی ادارات و دستگاه های اجرایی این شهرستان گفت: معیار سنجش کارگزاران روابط عمومی داشتن سواد رسانه ای و خبری است.

این مراسم با حضور فرماندار شهرستان آران و بیدگل، دکتر مهدخت بروجردی علوی، استاد علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی و معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی، روسای ادارات، خبرنگاران و مدیران رسانه های جمعی برگزار و در پایان مراسم از مسئولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی تجلیل به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی جهاد کشاورزی آران و بیدگل، دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در همایش تجلیل از مسئولان روابط عمومی ادارات و دستگاه های اجرایی این شهرستان گفت: روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی فرصت مناسبی است تا فعالان روابط عمومی و ارتباطات به معرفی جایگاه و ماموریت های حوزه فعالیت خویش بپردازند.

دکتر بایبوردی به اهمیت شغل روابط عمومی در دین اسلام و روایات و احادیث موجود در این راستا اشاره کرد و گفت: خداوند متعال در قرآن کریم به «قلم» سوگند یاد می کند و ارزش و احترام قلم و جایگاه والای آن که روابط عمومی ها و خبرنگاران با آن سر و کار دارند، مهم است.

وی به فهرست سالانه شبکه آنلاین اجتماعی و طبقه بندی مشاغل اشاره و روابط عمومی را شغلی پرتنش و مدیران روابط عمومی را به عنوان مدیران و کارشناسان ارشد کنترل خسارت یاد کرد و گفت: مدیران روابط عمومی باید در شرایط بحرانی، به صورت ضرب الاجل فکر، تصمیم گیری و عمل کنند.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل، روابط عمومی ها را ناقلان آگاهی و حاملان دانایی ذکر کرد و افزود: روابط عمومی دستگاههای اجرایی فقط تولیدکننده خبر و گزارش خبری نیستند بلکه انتقال دهنده دانایی و آگاهی به جامعه هستند.

وی اذعان داشت: کسی که وارد عرصه روابط عمومی می شود باید اعتقاد داشته باشد که «دانستن حق همه مردم است» و مردم هم دارای حق و حقوق دانستن هستند.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل با اشاره به فعالیت مطلوب دولت تدبیر و امید در این شهرستان گفت: فعالیت ۸۱۰ واحد صنعتی و تولید سالانه ۵۰ میلیون مترمربع فرش ماشینی توانسته است این شهرستان را به قطب تولید فرش کشور تبدیل کند.

وی یادآور شد: ۱۳۰ میلیون دلار درآمد ارزی کشور از شهرستان آران  بیدگل و تغییر الگوی کشت محصولات کشاورزی این شهرستان، منجر به برداشت ۴۰ کیلوگرم زعفران و ۳ هزار تن پسته در سال گذشته شده است که برای مثال می توان با اطلاع رسانی صحیح به مردم عملکرد بخش کشاورزی دولت را به مردم نشان داد.

وی، در پایان سخنانش ضمن تبریک فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت؛ روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی به کارگزاران این عرصه از تلاش های مستمر و صادقانه این قشر اطلاع رسان قدردانی کرد.

در ادامه این همایش، کارگاه آموزشی «روابط عمومی و ارتباطات» با حضور دکتر مهدخت بروجردی علوی، استاد علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی و معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور برای مسئولان روابط عمومی و روسای ادارات و اصحاب رسانه های جمعی شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت
Module Border Module Border
شنبه 01 اردیبهشت ماه 1403
ورود |عضويت
  كاربران حاضر در سایت
كاربران فعال بازديد كنندگان فعال :
Visitors بازديد ها: 94
Members اعضاء: 0
مجموع كاربران مجموع: 94

بازديد ها بازديد ها :  
Visitors بازديد هاي كل: 2644109
Visitors بازديد هاي امروز: 293
Visitors بازديد هاي ديروز: 1016

فعال در اين زمان كاربران فعال:
Copyright (c) 1403/02/01 پرتال مدیریت جهاد کشاورزی آران و بیدگل
پرتال سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا