1397/07/16

دیدار مدیر محترم و روسای ادارات مدیریت جهاد کشاورزی آران و بیدگل با فرماندار محترم شهرستان


به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی آران و بیدگل؛ دکتر اسماعیل بایبوردی سرپرست فرمانداری آران و بیدگل در دیدار مدیر جهاد کشاورزی و کارکنان این اداره بر تولید محصولات دارای برند شهرستان تأکید کرد و اظهار داشت: با برنامه ریزی و حمایت از محصولات شاخص کشاورزی شهرستان می توان این شهرستان را به قطب تولید زعفران و پسته در کشور تبدیل نمود.
وی وجود ۲۱ هزار هکتار اراضی کشاورزی و ۲۴۴ حلقه چاه در شهرستان آران و بیدگل را نشان و پیامی برای محدودیت منابع آبی شهرستان ذکر کرد و افزود: نباید از سیستم های نوین آبیاری در تولید محصولات کشاورزی در این شهرستان غافل شویم.
دکتر بایبوردی با تأکید بر تولید محصولات سالم و ارگانیک کشاورزی در شهرستان آران و بیدگل گفت: امنیت مردم بی ارتباط با امنیت غذایی آنان نیست.
وی ادامه داد: اگر در خصوص رفع تصرف اراضی کشاورزی در شهرستان آران و بیدگل اقدامی صورت نگیرد توسعه همه جانبه این شهرستان با خطر مواجه می شود و لازم است مدیریت جهاد کشاورزی با تعامل و همراهی با دستگاه های قضایی و اجرایی در رفع تصرف و ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی برخورد قانونی کند.
وی بر ضرورت تقویت امید و نشاط در کشاورزان اشاره کرد و گفت: با خرید به موقع محصولات کشاورزی نظیر گندم و جو از سوی دولت و با برنامه ریزی مناسب می توان احساس آرامش و اعتماد عمومی کشاورزان را فراهم کرد.
سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل یادآور شد: تغییر الگوی کشت و استفاده از سیستم های نوین آبیاری و نصب کنتورهای هوشمند حجمی برای برداشت آب جزو تکالیف مدیریت جهاد کشاورزی و امور منابع آب شهرستان است.
وی به ظرفیت ها و پتانسیل های دریاچه نمک و آب شور منطقه آران و بیدگل اشاره کرد و افزود: با دانش بنیان کردن پرورش ماهی آرتیما، می توان به جذب سرمایه گذاری، اشتغال و کارآفرینی در بین جوانان این منطقه کمک کرد.
استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت
پنج شنبه 06 اردیبهشت ماه 1403
ورود |عضويت
  كاربران حاضر در سایت
كاربران فعال بازديد كنندگان فعال :
Visitors بازديد ها: 96
Members اعضاء: 0
مجموع كاربران مجموع: 96

بازديد ها بازديد ها :  
Visitors بازديد هاي كل: 2651836
Visitors بازديد هاي امروز: 1787
Visitors بازديد هاي ديروز: 1546

فعال در اين زمان كاربران فعال:
Copyright (c) 1403/02/06 پرتال مدیریت جهاد کشاورزی آران و بیدگل
پرتال سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا