1400/10/29

روز غزه؛ نماد حمایت از مقاومت و فرصت بازگویی مظلومیت فلسطین گرامی باد


 

♦️ روز غزه؛ نماد حمایت از مقاومت و فرصت بازگویی مظلومیت فلسطین گرامی باد

 

🖊️ امروز، ۲۹ دی مصادف با «روز غزه» است؛ روزی که می‌تواند فرصتی برای بازگویی مظلومیت مردم محاصره ‌شده نوار غزه و آگاهی‌بخشی بیشتر به افکار عمومی جهان نسبت به عمق وحشی‌گری و کودک‌کشی رژیم غاصب صهیونیستی باشد.

🔸  رژیم صهیونیستی از سال ۲۰۰۷ میلادی با هدف تحت فشار قراردادن دولت حماس با محاصره دریایی و زمینی این منطقه باعث شد که تنها راه ارتباطی این منطقه با دنیای خارج، گذرگاه رفح، در مرز مشترک با مصر باشد.


🔸
قانون اعلام روز ۲۹ دی‌ماه به عنوان روز «غزه نماد مقاومت فلسطين»، در سال ۱۳۸۸ هجری شمسی توسط مجلس شورای اسلامي تصويب و به تأييد شورای نگهبان رسيد و از سوی رئيس جمهور وقت برای اجرا ابلاغ شد.


🔸
براساس اين قانون، روز ۲۹ دي‌ماه (۱۸ ژانويه ۲۰۰۹) به ‌عنوان روز ملی غزه اعلام و در تقويم رسمی جمهوری اسلامی ايران ثبت شد و براساس آن وزارت خارجه ایران و مجلس شورای اسلامی کشورمان باید تلاش‌هایی در زمینه تصویب این قانون در سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه بین‌المجالس کشورهای اسلامی انجام می‌دادند..

🔸  نوار غزه به دلیل این که در خط مقدم مقابله با رژیم صهیونیستی قرار دارد از اهمیت استراتژیک و راهبردی زیادی برای مسلمانان به‌ویژه جمهوری اسلامی ایران برخوردار است و مجاهدان نوار غزه با ایستادگی و مقاومت در این جنگ ۲۲ روزه، هیمنه پوشالی رژیم غاصب صهیونیست را در هم ریختند و نشان دادند که سلاح ایمان به خدا و اراده بالاتر از تجهیزات نظامی است که هدیه غربی‌ها به این رژیم غاصب است.

 

روابط عمومی جهاد کشاورزی شهرستان آران و بیدگل

 

استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت
پنج شنبه 06 اردیبهشت ماه 1403
ورود |عضويت
  كاربران حاضر در سایت
كاربران فعال بازديد كنندگان فعال :
Visitors بازديد ها: 153
Members اعضاء: 0
مجموع كاربران مجموع: 153

بازديد ها بازديد ها :  
Visitors بازديد هاي كل: 2650308
Visitors بازديد هاي امروز: 259
Visitors بازديد هاي ديروز: 1546

فعال در اين زمان كاربران فعال:
Copyright (c) 1403/02/06 پرتال مدیریت جهاد کشاورزی آران و بیدگل
پرتال سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا